Anledning

Anledningen till att det blvit så få bilder från usa är för att varje gång jag ska lägga in dem så händer något, plus att det är över 400st bilder.
Jag skapade mig en pixbox bara för den enkla anledningen att jag skulle kunna lägga upp alla mina bilder. Väl där och när jag suttit och lagt upp flera bilder så står det att mitt utrymme är för litet men att jag kan köpa större utrymme för 75:- i månaden...

Jag blev tipsad av Tove att starta en bilddagbok och att man inte har maxat utrymme där någonstans... vilket jag gjorde och när jag nu suttit och lagt in mina 400 bilder och skrivit bildtext till sammtliga, tror du inte datorn hänger sig vid uppladdning???

SÅKLART DEN GÖR... och i ren frustration och protest så har jag vägrat lägga upp bilderna resterande av helgen.. möjligtvis denna helgen.... =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback