Älska smycken!

Jag älskar verkligen smycken! jag älskar att använda accessoarer men jag köper inte så mycket, och jag tror jag kommit på anledningen.

Jag använder bara smycket någon enstaka gång och sedan är jag trött på det, det händer mig ofta.
Jag har bara ett fåtal smycken som jag verkligen använder ofta och det är smycken som är speciella.
Smycken som säger något eller som jag fått i något speciellt sammanhang.
ELLER smycken som håller, materialet går inte sönder, färgen flagnar inte av som med billigt H&M tjaffs och man blir inte lila eller grön runt hela halsen när man haft en kjedja på sig en hel dag.

Jag har nyligen hittat ett armband, ett galet snyggt armband som jag bara måste ha! det är enkelt men det är precis mig! Det är platta träpärlor som verkar vara i ett ganska billigt material, det är en tunn elastisk lina som håller ihop hela tjohejset och därimellan sitter det som attraherar mig, en metallplatta där det står Edblad & Co, det kostar typ 250-295:- bara för den metallplattan men jag vet att jag snart kommer stå där med 300:- i handen och be om just det där armbandet... typiskt mig...

Det är från Butik Fredrik På Davidshall.. Snälla någon kan väl gå dit och köpa det innan mig så jag slipper köpa det? Då kan jag bara gå hem och vara besviken över att jag inte fick köpa det MEN jag är i.a.f 300:- rikare än vad jag skulle varit om jag köpt det

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback