Vad tror ni hände?

Igår var det träning..
Tror ni jag gick dit???!!!

NEJ!!!!!!!!
jag hade ont i halsen och kände inte alls för det, och sne har jag blivit så himmla mesig och tycker att om man känner sig kass så ska man låta bli att träna!!
När jag tänker efter så är det faktiskt rätt många som säger så!
Antingen är det en universal usäkt för att sitta hemma och mögla Eller så är det faktiskt så!

Så där satt jag hemma och tittade runt, tog en ipren och slängde in en tvätt... spännande?
You betcha!!! =P

Jag förbannade mig över att jag inte gick dit.. min syster skulle ju vara med och jag ville så gärna vara där då... men jag gjorde rätt i att stanna hemma... right? gaaahh skit samma!!

Idag hade jag kunnat träna, men jag slutar 18:10 idag (vilken tid)... så det kanske bara blir lite löpning på bandet eller kanske solning hihi det hade varit gottigt!

Jag får skärpa mig! ska ju till Muscle beach i sommar... och det heter ju muscle beach av en anledning!!!
Ska jag då vara där?
liggandes med en mumu bara för att jag inte orkat ta tag i mig själv?
Hell no!!..
Nu börjas allvaret !!

var fan är min Nutrilett dricka!!!???

130983-175 <------------ En MUMU

Kommentarer
Postat av: Sandra

Mkt vettigt gjort, enligt min åsikt. Ibland är att INTE träna bästa träningen. Gaah, nu lät jag som en sån där tant som säger "Ta en frukt om du känner dig sugen på godis!" SOM om det någonsin hjälpt?! Lika lite som det hjälper att stanna hemma från träningen när man är sjuk, trots att man vet att man gör rätt. Vad alla besserwissrar inte räknat med är det sjukt dåliga samvete man får, och genast börjar leta mönster på en passande mumu..=) Jag går på Ipren idag. Galet mkt tandvärk och var(!). Jävla visdomstand...vaknade inatt av att jag gnällde i sömnen. Sjukt. Ses vi i afton?Kram

2007-01-16 @ 13:06:27
Postat av: Alexia

Jag vet inte om jag hinner komma förbi. jag hade önskat det! vill så gärna ses! men så slutar jag ju 18:10 idag =(... jag ska cykla och jag är osäker på om jag hinner... tjaffsade med andreas på lunchen.. måste nog lappa ihop ett och annat där.. livet är underbart!!

2007-01-16 @ 14:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback