Utrensning

Jag har bestämt mig för att rensa ut lite sådant skit som bara ligger och trycker hemma! sådant man klarar att vara utan:
~~Sideboard i svart trä (Står bara och skräpar, används inte till vad det är till för)
~~Matsalsbord med Silver kromade stålben med massiv glasskiva och 4 stolar
(Står bara på vinden och väntar på att säljas)
~~Nattduksbord i björk från IKEA (är en dyr ursäkt för att sammla skräp.Ord 445:-)
~~ Popcorn maker (Aldrig använd, så varför spara?)
~~Slusch ice maker (Har två så varför spara en)
~~ Diverse Gardiner och lampor
~~Mediaförvaring, Lisvik från IKEA (bara stor)
130983-140


Ja en hel jäkla massa helt enkelt..
its gotta go im telling you!

Nu ska jag bara höra med andreas ifall han tycker det är okej =P.. (Det blir ändå jag som bestämmer)

"you gotta be 2 to tango"

Kommentarer
Postat av: Miia

Hur ser sidebordet ut?????

Postat av: Miia

O vad ska du ha för det o ev förmediaförvaringen?????

2007-01-11 @ 18:15:33
URL: http://wintermoth.spaces.live.com
Postat av: Alexia

Sideordet är svart, ganska lågt. med fack och utdragbara lådor längs sidan. med mässings/guld aktiga handtag haha. låter skit fult!
jag tar bilder på det så får du kika :)
Sidebordet 100:- det vill vi bara ha bort jag hatar när man har ursäkter för att sammla skräp!
700:- för mediaförvaringen den är trots allt knappt ett år gammal och kostade 1395:- som ny =)

2007-01-12 @ 09:07:32
URL: http://critic.blogg.se
Postat av: Miia

Maila mig bilderna till hotmailadressen så ska jag se om du inte blir rikare ;)

2007-01-12 @ 18:47:29
URL: http://wintermoth.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback