Upplärd & otränad

Idag så har Louise lärt mig hennes Kund.. en stor jäkel måste jag säga.
Jag har väl relativt koll på det och kan en del personer på en del avdelningar utantill... gooddie!

Har syndat idag.. och då menar jag inte synda som i att äta något onyttigt tex några bitar choklad.. nej då... inte ens i närheten...

Först tryckte jag i mig en 150gr hamburgare.. orkade inte köre ner hela, till det så drack jag Cola
(Hallå kolorier?) efteråt tryckte jag i mig en hel påse salt godis och nu har jag precis ätit upp en choklad kaka.... FAN!!!

fan, fan, fan, fan, fan,....... skit skit skit skit!!!

jag ska inte träna på HELA veckan och nu känner jag mig som ett rullande fiasko!!*

Får kanske träna imogron då? ställa in allt jag har för mig... jupp jupp det är enda alternativet!!!!
kanske sola också en sväng?

NEJ FOKUSERA!
träna var det!
jepp
T R Ä N A!!

1 & 2 hur ska detta gå?
3 & 4 finns det en snygg kropp man kan hyra?

*Anledningen till att jag inte tränar denna veckan är för att A bad mig att inte göra det på måndagen eftersom vi skulle fira två år och idag så ska vi ha möte på jobb och de pengarna jag får där kommer jag spara till USA resan.

Det är som MATS sa vid lunchen:
-Pengar går före Hälsa.
Hell Yes!


Här sitter jag och försöker med små undanflykter:
* du kan träna varje måndag & onsdag resten av året
* det gör inget om du äter en massa snask denna veckan du kan träna bort det nästa

Måste sluta lura mig själv!

Löpbandet here i Come!

Kommentarer
Postat av: Baby

Du har en underbart snygg, het och härlig kropp. Älskar den i massor =)

2007-02-01 @ 12:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback