Universeum

Ett underbart ställe! man blev som ett barn igen när vi var där!
Jag fick klappa rockor som jag nämt i ett tidigare inlägg!
jag är fortfarande helt kär i dem!
vilka sociala rackare!!
AWWWW... LULULULUUU (Klicka för större bilder)


Vi såg även en massa äckliga djur.. sådanna som får en att vilja kräkas!!
 Ser ni??? fyy tusan!!! IISSSCCCHH!!!!
den bryter sig ut!!!        den bryter sig ut!!!

Något som var riktigt tuff där var Hajen! en riktigt farlig sådan som gärna utmanade genom att glida så nära glaset som möjligt.. *bbrrr'*vacker varelse..
130983-162

Jag hade bara videofilmer på min älskade Alien (leopard hajen) och efersom man inte längre kan lägga upp videofilmer så skiter det sig =(

130983-159
Fula fiskar! vi fick tyvärr aldirg se dem matas har hört att det ska vara sjukt!!
Pirajjor (Hur stavar men det??)


130983-158
Söt liten krabat som man skulle trott varit en staty om det inte varit för svaljet som åkte in och ut..

130983-160


Jag glad över att vara bland ormar och skit... jätte glad =P (Sluta ta foto hela tiden andreas)

Ser för övrigt skitmongo ut på den bilden, bort, bort!!! ÖÖRRRKK!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback