Tidig insomning

Igår somnade jag så tidigt som 21:00.. helt otroligt..
Jag bestämmde mig för att inte glo på tv...
Tv förstör mitt liv.....
Jag blir helt hypnotiserad och bara MÅSTE följa alla kvällens program (Där finns så många bra ju!)

Jag sa nejtack! och gick in i duschen... A var helt klängig och kär!
han skulle vara med överallt och med sina snuskiga förslag.. jag kunde inte annat än skratta åt vissa!
Är jag Elak?
You know it.. nje inte riktigt men vissa förslag var verkligen helt absurda och även han skrattade åt dem...

Jag var på Malmö stadsbibliotek och lånade hem lite böcker om Los Angeles, Las Vegas,, San fransisco, California och new york...
Jag tror att luften där gjorde mig helt matt i kroppen och därav den tidiga insomningen!

Den perfekta Insomningen fick jag också !
ansikts massage så det stod härluga till inte undra på att man är så glad idag!
Utvilad för första gången på flera år!

Dax att göra detta till en Rutin?

Ska anställa mig en massör!!


130983-176

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback