Spark i Rumpan

Fick ett "argt" litet mail av en arbetskamrat att jag minsann fick se till att gå in och uppdatera min blogg.. och här sitter jag..

Jag har gett mig själv ett portförbud på att gå in på postorder sidor
asos, H&M os.v
men när jag kommer till jobbet idag berätta min chef om vilka fina skor hon skulle köpa.. knall gula...
Haha skrattar jag och ber henne skicka en länk.. (dum jag är).... väl där ser jag att skorna finns i turkos....
I LOVE TURKOS... och då var jag fast... såklart....
jag loggade in på mitt konto (ja jag har ett eget konto där också, före detta missbrukare you know)
och där hade jag såklart fått två erbjudande om rabatter.. en på 70% och en på 30% då ingår också ett handuks set.... '
Det var kört!
jag kunde lika gärna ge upp direkt!
Plånboken vad vidöppen och det blinkade rött för ögonen
Jag tappade fattningen och vipps så hade jag handlat skor, väskor och kläder för 2230,50:-

Bra va!?
nu hoppas jag fan att alla kläderna sitta som skit och att jag får lämna tillbaka varenda en...
Nej egentligen inte, det hade varit det bästa men jag hoppas verkligen att allt sitter så fint så!
det var verkligen fina saker jag köpte och tillskillnad från andra dagar då det slår totalt slint i huvudet på mig så är jag fortfarande nöjd och känner att jag inte köpte några saker som jag kommer titta på och känna
WHAT THE HELL!!!???
VAD TÄNKTE JAG PÅ!!!???

*suck* nu ska jag bara se till att slippa betala för sakerna.. några tips?
130983-179

Sorry Louise att jag inte kunde köpa en chockladboll till dig =(

Planer för Helgen:
* Sola med A
* Bestämma vilka hotell vi ska bo på i usa
* planera allmänna göromål i usa
* Titta på lägenheter
* arbets intervju
* plocka ner julpynt (JA JAG VET ATT JAG ÄR SEN!!!)
* träffa S & C

Kommentarer
Postat av: Anonym

På tiden, din tuttbrännare!Hehe. Jag skulle kunna göra ett lååångt och väldigt beskrivande inlägg om hur sjukt äcklad jag blev av mig själv när jag i morse tryckte ut en massa var från mitt tandkött; men jag är mer väluppfostrad än så=) Kom gärna förbi och träna/sola idag om du hinner! När slutar du?

2007-01-19 @ 15:31:29
Postat av: jessica

Jag vill oxå shoppa!! Men jag ska vara glad om jag klarar betala räkningarna denna månaden haha och nej du jag har inte försvunnit bara gått i ide!

2007-01-19 @ 17:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback