SPA MEJ

Jag sitter och kollar igenom spaanläggningens olika erbjudande. man blir ruinerad bara av att titta på priserna. Helt galna priser, och då är jag inte snål utan jag jämnför enbart med våra super lyxiga spa i Malmö. Jag känner mig urfattig redan. man vill ju inte åka flera mil till ett fint hotell med en fin spa/relax avdelning och sen inte göra en enda behanling.
PLUS att jag gärna vill ge Andreas en fins behandling också.. men så inser man ganska snabbt att man faktiskt inte är gjord av pengar..
Där fanns ju duobehandlingar och det har jag aldrig provat på innan.

What  I would'nt give to be the million dollar man right about now...

och de döper ju såklart alla behandlingar så himla vackert så man kan inte annat är att bli frestad.

Vill ni höra några av namnen? 

1) DaVino Massage- Champagne And Diamonds
I denna behanling så ingår det ett glas skumpa(Alkofritt),
Druvkärnolja med champagne används för massagen och en rådiamantsten för att få blort att blockeringar man kan ha i kroppen.
meningen är väl att man ska känna sig stormrik, som en slottsfru
Är inte Rådiamantsten ett finare ord för ren Kol?
Du blir alltså skrubbad med kol på kroppen.. ???
Då hade jag kunnat öppna en egen spa anläggning där jag använder all den gammla kolen från alla grillnätter vi hade i sommras jag skulle bli stenrik WWIIHHAAA!!!

2) Energikällans Hot Chocolate Massage
det står att det finns en mängd antioxidanter som sägs minska risken för hjärt och kärlsjukdommar men även ska hjälpa fettförbränningen.
Hold the phone.. menar ni att ju mer chocklad man trycker i sig desto bättre fettförbränning får man.. Hell yeah det är en metod jag kan hoppa på helt klart!!
Men hur är det med allt docker, alla sötningsämnen o.s.v?
Screw it! lets all hold hands and give in to the pleasure of pimels and chocolate!
I know you love it!
Nej skämt åsido jag älskar chocklad och blir mer än gärna insmord i det.

3) Chi Yang Gold massage
Lyxbehandlingarnas Rolls Roys! Varm Jojoba olja med 22karats bladguld arbetas in i våra muskler sammtidigt som de behandlar dina meredianer.
Mina Vad??!! meredianer?
Är inte det mattematik? Jojo jag vet jag är säkert helt ute och cyklar.
Är det verkligen nyttigt att få inmasserad bladguld i sina muskler?
Nåja ett snäpp närmre till att bli

The million dollar man!! I Mean Woman God damnit!!


Kommentarer
Postat av: Sandra

För att dina två vilddjur inte skall känna sig ensamma och utanför när du är iväg och blir insmord i choklad, så tänkte jag smälta choklad och smörja in dem med. Äkta blockchoklad, even! Det du! Hehe

2007-01-04 @ 14:01:48
Postat av: Alexia

haha, ja snälla gör det så fastnar det i deras luddiga päls och så när jag kommer hem så möts jag av två nakenkatter spännande hihi :D

Postat av: Miia

Klart jag är här inne, var dag nästintill! Hoppas ni får en mysig helg! O sluta ens tänk på hus, bara mer plats att slänga skitiga kallingar på!

2007-01-04 @ 16:31:59
URL: http://wintermoth.spaces.live.com
Postat av: msme

Rådiamant är troligtvis oslipad diamant. Och diamant är iofs en form av kol, men den skiljer sig ganska ordentligt från grillkol. I grillkol är det troligtvis någon kolförening, eller grafit (samma som i blyertspennor).
/msme - kemist

2007-01-04 @ 23:52:53
URL: http://msme.blogg.se
Postat av: Alexia

Miia: det är inte jag som funderar på hus ;) jag bara följer strömmen hihi.

msme: tur att jag har en ordentlig läsare som du! jag behöver få veta ett och annat =)

2007-01-05 @ 09:03:00
URL: http://critic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback