Spa Helg med blandade känslor

Helgen har precis flugit iväg. om den spenderades på bästa sätt?
njae jag vet inte vad jag ska svara där.....

Fredagen gick åt till bilfärd igenom timmar av ösregn.. det var såklart bilköer och sakta men säkert röde vi oss upp mot Göteborg.
Vi irrade runt på vägarna tills vi såg ett Quality hotell.
DÄR, DDÄÄÄRR stannar vi och frågar efter vägbeskrivning (de är ju trots allt samma kedja)
Bruden i receptionen hade ingen aning och förklarade med ORD rätt väg men på kartan som hon kluddade på hade hon ingen aning om vart vi skulle..
Ut till bilen igen, ut i ösregnet och modigt följa hennes vägbeskrivning.

Väl framme så uppstod fler komplikationer. Incheckningen gick bra men sen vart där strul med parkeringen och vi upptäckte ganska snabbt att kvinnan i receptionen inte var anställd för hennes goda kunskaper i personlig service... IKKE!!!

Rummen var fina, fräscha och stora. Lakanen skulle jag tagit med mig hemn om det inte varit för mitt samvet.. Vilka mjuka lakan.. Love!!

Spabehandlingar var det inte tal om, de var alldeles för dyra och jag kände att vi ändå skulle komma till att göra av med en hel del money under vår vistelse i GBG.
Vi utnyttjade bubbelpoolen & turkiska badet  det räckte för oss PLUS att vi hade massa skoj saker med oss upp som vi kunde behandla varandra med.. massageolja inpackningar och scrub =).

Vi var på universeum (bilder kommer) och hade super kul. det är kul att få vara barn igen hihi. jag klappade en rocka och nästan direkt bestämde mig för att ta med en hem!! vilka mjuka och saftiga platta varselser! de bara älskade mig och jag dem! de ville verkligen ha uppmärksamhet och simmade fram till kansten av akvariet och kikade på mig... sträva som en katttunga på ovansidan och mjuk som en manet på undansidan... AWWW

Jag höll i en blodigel och mannen som hade hand om dem blev helt exalterad och tittade på mig hela tiden. Anderas blev svartis och grngde ur sig något i stil med:
-fan vad han glodde på dig hela tiden.
Jag märkte(tänkte inte på det) själv utan tyckte inte han tittade mer än någon annan inne i byggnaden. men jag tyckte han rörde mycket vid mina händer hela tiden.. typ som om han skulle ta på igeln och Opps där fick vi fingerkontakt och.. nemen hoppsan där höll han om hela min hand.

Andreas var tvungen att försäkra sig om att jag var hans och att jag inte skulle fly tillbaka till blodigel-killen och inleda en affär med honom så han överöste mig med komplimanger och berättade att jag var såå sexig och ditten och datten.
ja, jag tackar inte nej till komplimanger!
Men jag kan känna att de ska komma annars oxå inte bara när han tycker att någon flörtar med mig.

Efter att ha jagat samtliga i gruppen med min nerslemmade blodigelhand så gick jag och tvättade av mig..

Där fanns en otroligt vacker Leopardhaj som bäst kan beksrivas som en alien.
super liten mun där man knappt skulle fått in en arm. och tjärtfenan fanns inte ens där.. det var med som en slimmad ål.. väldigt fin och stor. en sådann man vill ha med i sängen (nu tycker ni jag är konstig va?)
Jag tog bild med telefonen. man ska ju kunna skicka mms till sin egen blogg, ska se om det funkar.
130983-134

Hajar var där också. filmade med digitalkameran. ska lägga upp ett videoklipp här sen.
Tydligen så funkar inte vår nya digitalkamera på vår dator så jag får åka ut till mina föräldrar och lägga in dem snart.

Borta Bra Men hemma äst det säger jag alltid... och även denna gång hade jag rätt.

Nu ska jag leta rätt på hotell i oslo och danmark inför vår 2-års dag...
Danmark käns rätt Blassé och jag får nog rikta in mig helt och hållet på Oslo..

När man jobbat i Danmark så kan man inte hjälpa att känna "been there done that"

Nu ska jag lus-läsa min blogg i jakt efter instruktioner till mms skickande!

Bye bye babys!!

Uppdatering: Jag kunde inte hitta hur man skickade mms till sin blogg.. jag fortsätter leta. Så länge får ni dras med en bild som någon annan tagit men det är i princip samma haj.

Kommentarer
Postat av: Sanni

haha, ja lite konstig tycker vi faktiskt att du är :) hajar, rockor och iglar i sängen? njaae.. och glöm aldrig hur det gick för Steve Irwin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback