smester tjaffs

A's skitjobb låter honom bara ha semester mellan 18juni till 15 juli....  bra va?
Jaaa jag blir galen!!!
jag skiter i det snart!

Saken är ju den att jag antagligen inte (varför skulle jag ha sån tur?) kommer få semester under de dagar då jag önskat...
Trots att det är rätt få dagar så kommer det nog gå åt skogen...

Får vi inte semester ihop kommer det bli ett jävla liv.. fy vad orättvist.. hur tänker A's jobb egentligen?

SVIN!!!

mummel..... mummel.... hata.... ggrrr,.... aarrrgghhhh..... skit skit skit skit skit skit!!!!!

Tror ni jag kommer göra revolt!!??

I wish!!! snällt kommer jag sitta där
titta upp på min chef och hata inombords men utåt är jag bara "lite besviken, men det är okej"
som normalt
Som vanligt
Såsom jag är uppfostrad
En duktig flicka helt enkelt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback