Smart idé

förutom all uppstart av företag som går sådär så kollar jag och anderas in i ombildning.
Inte ombildning av DNA eller något sådant freaky peky som ni kanske skulle tro.
No way josé!!!!

Ombildning av lägenheter till bostadsrätter.
det hade verkligen varit så jävla bra för oss.(Ursäkta att jag svär)
vi har en otroligt fin lägenhet på ett sjukligt bra läge!!!!

En 4:a på 101kvm i ett gammalt hus med högt i tak och stukatur i taket, trägolv och den där mysiga knarrkänslan som det betyder. stora valv och massiva gavlar. öppen spis och vardagsrummet är upphöjt så det blir som en scene eller plattform (ja vad ni nu vill kalla det)

Den skulle lätt kunna stiga upp till 1,500 000 MINST med tanke på vilket läge mitt i city MITT I och vilket skick den är i för att vara så jävla gammal!

vi har blivit lovade fönsterbyte men än händer inget.
hyresgästerna har blivit lovade det i fyra år men än har inget hänt.
det inger inte några förhoppningar alls.

Undrar vad det kostar att sätta in nya fönster i byggnaden!?

Vi ska bilda en förening först och främst tydligen innan man får gå vidare till hyresgästerna och fråga ifall de är med. man måste ha med minst 2/3 av hyresgästerna. OCH de som inte vill ombilda kan ha kvar sina hyresrätt som just hyresrätt..

Haha värsta experten =)

130983-152


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback