Resumé av gårdagen

Igår irade jag och A 2 år, självklart skulle vi egentligen ut på restaurang för att fira.
MEN eftersom jag mådde så himmla dåligt under dagen och var väl inte direkt på "restaurang humör"
så jag kom med förslag att vi skulle laga mat hemma
(Läs JAG lagar mat inte VI)
en natchos korg med salsa och Aioli till förätt
middag blev en grekisk sallad med alla tillbehör samt mina egna vitlöksbröd med chilli.
mums mums...
tanken var att vi skulle äta en god blåbärspaj till efterätt.. men tror ni det blev så?
IKKE
efter gott vin, gott sällskap och god mat så kände jag mig som en klubbad säl och kunde verkligen inte få ner in liten pytte, pytte bit paj..*örk*

Jag fick massage och allmän vård av pojkvännen och vi pratade slött om USA och alla de saker vi ska hitta på.. Andreas kom in på spåret "jag har inga pengar" som vanligt och jag bara suckade och sa något spydigt i stil med
- har inte du pengar så åker jag ändå!!
Detta fungerar alltid då han absolut inte vill att jag åker själv och svara snabbt
- nej vi ska dit ihop!
Alltså (har jag kommit underfund med) så gnäller han bara för att han inte har något bättre att säga! HAH!

Vi kröp ner i sängen och parkerade vår rumpor framför tv:n. CSI var ju på och vi båda är fanatiker när det kommer till den serien!!! Dagen till ära så var det t.o.m dubbel avsnitt...

Så för att summera hela kvällen så var det helt underbart!
Allt var jätte mysigt och med tanke på att vi inte firade vår 1års dag ALLS så tyckte vi att vi kunde slå på stort och åka iväg över helgen. mysigt!

Jag letade upp ett aqvarium i DK för jag måste bara se mina små älsklingar igen!
Leopard hajen! min lilla alien!! awww lululu.

130983-134

Eftersom A's Föräldrar ville träffa oss innan de åker till indien så får vi stanna hemma på fredagen och åka "First Thing" på lördag. Jag har som krav att de ska komma in till oss då för med tanke på att jag slutar så sent och hur jag mår förnärvarande så antar jag att jag inte har ork att åka bort och vara social....




Kommentarer
Postat av: Sanni

Grattis i efterskott! Låter som en rätt schysst kväll i alla fall :)

Postat av: Miia

Grattis i efterskott! Här är en till som ska till US i sommar men jag har inga dyra måsten där iaf :D

2007-01-30 @ 15:32:53
URL: http://wintermoth.spaces.com
Postat av: Alexia

Sanni: tack gumms! när hinner du träffa mig :)?

MIIA: Ahh så spännande. vart och när ska ni :)?

2007-01-31 @ 12:49:01
URL: http://critic.blogg.se
Postat av: Sanni

jag har ALLTID tid för dej snäckan! ja nästan i alla fall :) i helgen?

2007-01-31 @ 16:36:03
URL: http://puddingpastej.blogspot.com
Postat av: alexia

är ju i DK med A då =(.. bajs! nästa =)?

2007-01-31 @ 20:30:14
Postat av: Älskling

Ja, det var verkligen en super härlig kväll på alla vis. trots mitt "inga pengar snack" =) Men visst ska vi åka, hell yes!! US here we come =) Nej, som sagt! Super mysig kväll och helgen kommer bli härlig den med. =) Kyssar

2007-02-01 @ 12:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback