Registrering

Jag kollar runt lite nu på internet efter olika sorters registering av företag (seriös).
Vad det kommer att kosta.
Hur jag går tillväga med registeringen.
Var jag hämtar skatteblanketter.
Vilka villkor som gäller för mig.
vad man ska ska ha för sorts bolag(enskild firma)
Man måste deklarera.
Momsen...

jag det finns en hel del att kika på men det ska jag göra också.
Har blivit grymt peppad.
En vän till mig har skrivit en bok som jag nu sitter och läser, den peppar mig ännu mer och plockar fram mitt "go" i kroppen och hjärnan!
skönt med sådan bok. i.o.m att jag känner henne så är det en helt annan typ av upplevelse när man läser. man ser henne framför sig och man vet hur hon är.

Jag kikar runt på hemsidorna efter pärlorna, får alltid beslutsångest
Vad vill jag jobba med för material?
är det hållbart?
Nickelfritt?
silver/guld?
Frakt kostnad
Vad vill folk se
Hur kommer "modet" bli


Tycker jag hållt mig rätt updaterad färgmässigt och formmässigt, så jag behöver nog bara fortsätta på den banan så kommer det nog gå bra.

Dax att sätta igång nu, vi ses om en stund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback