Rakt ner i soptunnan

Igår så åt jag lunch med en arbetskamrat. hon öppnade en Is-kall coca cola *slurp*
För er som inte vet så ÄLSKAR jag kall coca cola..
Jag blev såklart otroligt sugen och tänkte för mig själv att:
Imorgon! Imorgon ska jag ha med mig en tia så jag kan tycka ut en sådan godsak på min lunch.

Lunchen kom och tian låg i plånboken. Jag åt min lunch och blev mer och mer törstig.
När jag var färdig så skulle jag gå och slänga resterna i soptunnan.
jag står där och bökar som bäst och vips så flyger tian (som jag plockat upp ur plånboken och nu håller i handen) ner i papperskorgen.
jag ser hur det borrar sig igenom allt skit som har slängts där i. j
ag blir förtvivlad men bestämmer mig för att det inte är värt det!
Hell No!
Jag plockar upp två femmor som jag turligt nog hade i plånboken, nästan pussar lite på dem innan jag slänger i dem i automaten och får min cola!!!
Mums.
Så gick det till! men jag fick i.a.f min Cola!!!!

130983-133

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback