Plastmamma to Go Please!

Jag är plastmamma åt två små sötnosar..
(eftersom jag är helt galen i djur så har jag säkert tjatat om dem också?)

Micke & Molly.. två helt underbara små vovvar...
Mamman brukar dumpa dem hos mig när hon behöver vara ledig..
Helgen den 23-25FEb så ska de bo hos mig..

Undrar hur det går med våra kisar då? äsch det är inget problem, bra va? vi bor på 101kvm så det brukar aldrig bli trångt ;)

Charmigaste små skruffarna som ni kan tänka Er.
de älskar mig!
De hatar Andreas!!
Njae kanske inte riktigt men de vill gärna inte vara nära honom hihih... funkar fint med mig
förutom när man säger åt dem att gå ner från sängen och lägga sig.. sen när du har somnat och vaknar upp mitt i natten av att du har två tunga klumpar på din rygg (varför lägger de sig alltid PÅ mig??!!)
så är det inte så kul.
Varför måste de ligga in i mig.. man vaknar med en kall nos mot ryggen!!
NIICCEE!!!

Jag överlver det,,, de är så goa!!!

130983-170

Kommentarer
Postat av: Sanni

awww, de e så sööööta! ge dem en puss från mej :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback