Planer till tjejträff

En dag då Andreas jobbar helg tänkte jag dra igång en liten kul tjejträff. dra hem tjejerna ha lite snacks och gottis.. snacka skit dansa på dansmattorna.. spriten flödar och kanske en utgång på det skulle vara fint?

Det hade varit så kul om alla tjejkompisar kommit!!!

Min största önskan just nu är att miina vänne rinte skulle vara så utspridda att mina vänner skulle lära "känna" varandra så att vi skulel kunna träffas allihopa så slår man en några fulgor i flera smällar.. smart va? då slippe rjag känna mig så sliten mellan mina vänner.... ingen behöver känna sig utanför eller bortglömd....

IBLAND önskar jag det...

ibland är det jäkligt skönt att bara vara ensam med någon.
dela sina innersta hemligheter utan att alla tjejer på en gång ska ånka och stöna eller oooaaa och ojja

Im I Right or Am I Right?? Huh? Love my biatches


Kommentarer
Postat av: Smulle

Hatar kvällsjobb!!!!!

2007-02-01 @ 12:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback