Opera Sex

nu är hon där igen tänker ni
Ännu ett sex-inlägg
vadå sexinlägg?
sa någon sex-inlägg?

Jag har en tjejkompis som är lite promiskuös.... lite grann bara märk betoningen vid lite.
Vi pratade tidigare i veckan om hennes "nya äventyr" som hon vill kalla det..

I helgen hade hon varit ute (I vanlig ordning).
hade blivit bjuden på en massa drinkar(Man ska ju blanda mycket är det inte så?)
Blivit väldigt full och gått hem med någon/Något som i hennes ögon endast kunde beskrivas som en 10-poängare.
De hade kommit hem till honom och enligt henne luktade det sur fisk i hela lägenheten.
- Sur fisk?
- Ja typ lutfisk

Hon hade inte brytt sig, det kanske var gammal julmat?

De hade börjat sexa och han hade stönat offantligt mycket.
JÄTTE MYCKET tydligen.
hon kunde knappt hålla sig för skratta hon var tvungen att bita sig i läppen.
När han sen var "där" så hade han brustit ut i någon jävla opera.
-Opera?
-Ja du vet som carmen!!??

haha kan ni tänka er det?
att vara med en kille som bräker på som ett jäkla odjur för att sen sjunga upp i falsett?

hahaha jag skrattade så jag nästan kissade på mig
(jag menar allvar det var nära!!!!)

130983-155

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback