NyårsFirande!

Hela dagen var riktigt lugn, första gången jag INTE Stressade in till sista minuten. Det var så skönt, nästan för skönt jag blev rastlös och trodde att jag glömt en massa saker.
Även fast vi inte skulle fira hemma hos oss så vill man ju ha rent eftersom Sandra och C skulle komma upp på en drink först innan vi for iväg =).
Städade och slet , sen fanns där tid över för att stå och mysa i duschen, vi alla älskar det ju ;)?

Sandra & C kom lite sent (igen?) så jag började blanda drinkarna och plocka fram lite, göra "the final touches"
Vi tog varsin drink mer tid fanns där inte och jag fick en julklapp. Ett par gudomligt söta tofflor i fårskinn Sheepherd tofflor. Jätte söta. Tror hon fick likadana av sina pojkvänn, hon sa något om det. Ohh det kanske var dem jag fick haha hon kanske inte alls gillade dem så hon slängde över dem på sin kompis istället. Äsch det gör inget i dont care, de var inte använda och sååå underbart sköna så jag kunde inte bry mig mindre om något! hihih

Vi kom fram till Karlsborg och steg av bilen, diverse diskussioner om att bilen skulle fastna i det våta gräset eftersom vi fick parkera på gräsmattan.
Underbar mat serverades och som vanligt så hade jane uträttat sina små påhittigheter med diverse små paket och menyer i silver. speglar som hade lagts på bordet och sprayats i frost ohh ja där var så många detaljer.
Vi var ute en tio minuter innan tolvslaget och när vi hörde kyrkan i byn slå tolv då kramades alla och hoppades på en god fortsättning.
Sängarna är som vanligt jätte sköna och natten var jätte bra.
Frukosten var som vanligt stor och god
Jane hade migrän så henne såg vi inte röken av på hela morgonen =(

Överlag ett riktigt bra intryck.
Sandra & C som inte förväntade sig något alls hade riktigt trevligt (verkade så i alla fall)


Kommentarer
Postat av: Junitjej

SNYGG BLOGG!!

Postat av: Sandra

MEEEN, nu blir jag förolämpad!! Skulle jag ge dig ANVÄNDA tofflor??! Herregud va.=) Dessutom är det INTE samma modell som jag har. Men, nu kan vi matcha varandra och vara rosa prinsessor!!

2007-01-04 @ 13:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback