Nya Tag!

Idag är det en Ny dag och nya tag!
jag är ovanligt på bra humör idag!

Komplimanger flyger hit och dit och alla är verkligen fina idag...
de på jobb ser ut som vanligt men jag känner ändå att de är "finare" än vanligt och sådant måste sägas! det mår alla bra av!
Sen att det kan bero på at jag är på ypperligt bra humör idag är ju också en faktor...?

Vi får se hur länge mitt goda humör håller i sig... klockan är nu 8:28 och jag har varit på jobb i 28 minuter..
Jag lovar att skriva när/om humöret dvalar!

Idag är det träning igen, jag mår bättre och ska ge allt idag... jag ångrar mig fortfarande lite att jag inte gick i måndags det var ju nybörjarpasset och det är alltid så bra! idag är det expertpaset och utan att ha tränat mer i veckan så slängs jag in i en grupp som redan kan allt och jag står där som en hög med potatismos!
Ajaj jag ska ge järnet ikväll!
det gick t.o.m rktigt bra sist de gånger då jag tog i riktigt och dansade iväg som en maniac.
Vilket resulterade i att jag efter bara några minuters hoppande och knäböjande var helt utmattad och flåsade som en foldhäst!

Nej jag kommer ge järnet ikväll och sen får de beställa en ambulans till mig!

Tack och lov för att jag mår bättre idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback