New York, New York!

Igår så ringde K till mig.
Hon bad självklart om ursäkt för att hon varit frånvarande...
jaha?
jag har försökt få tag i henne sedan innan jul.. skickat julkort och lämnat en massa meddelande..
Till slut kunde jag känna att jag gav ett intryck av att vara en stalker så jag gav upp...
Bye bye friendship tänkte jag...

Igår ringde hon och såklart blev jag glad...
Vi pratade på som om vi träffats varje dag och som om inget hänt...
 skönt!
Hon berättade att hon fortfarande hade problem med sin pojkvänn och att det antaglign var nära slutet (igen). hon berättade även massa andra sake rosm jag önskat hon delat med sig tidigare..
Jag berättade även en del som händer i mitt liv nu.
Eftersom jag var på jobb ville jag inte gå in på några detaljer..
Vi bestämde att vi skulle ses nu på torsdag för att käka och snacka skit...
Perfekt då kan vi prata ut då.. det finns mycket som har hänt under tiden och det behövs ventileras lita grann!
Skönt det också!

Hon frågade mig om jag visste vad som hände den 19 Mars.
- Ska du ha fest?(hon fyller år den 14 Mars)
- Nej den 19 Mars är ju en måndag!
- Haha, ja men vad vet jag? säg.
- Jag flyttar till new york!!
- AAhhhhh!!!! hihihi gör du!! fy FAN för dig! blir äckligt avundsjuk!
- haha! jag ska vara au pair (Vad annars?) där nere på long island!
- Ohhh så roligt!
- Ja kan du inte följa med!?
- jag önskar jag kunde men vad ska jag göra med andreas?
- Ja just det =P.. nåja
- Du vet att jag kommer direkt!?, jag kommer i april redan!!!
- hahaha ja jag ska höra med honom hur han ställer sig till besök av mina vänner.
-ja det måste du göra! jag kommer direkt hihi
- Vet du vad?(fnissar)
- Nej VAD!?
- Han har ett hus i "the hamptons"
- Fuck you! jag flyttar ner dit med dig! jag skiter i allt här hemma! mitt jobb suger jämnfört med ditt!
- men du får mer pengar!
- och!? du får ju kost och logi!

ja och sådär fortsatte det..
avundsjuk?
DET ÄR BARA FÖRNAMNET!!!



New York Here I Come!!!
130983-177

(Hon sa att jag gärna får lov att ta med en kompis, vill du följa med?)

Ännu ett stopp vi måste göra i sommar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback