Mini Weekend

Letar lite efter en mängd resor som man kan göra. Eftersom jag är personen som ständigt blir rastlös av att "hänga" på samma ställe dag in och dag ut. Jag blir galen, knäpp, en crazy ass mother fucker helt enkelt! Lätt överdrift...
Men faktum kvarstår jag kan helt enkelt inte leva utan att åka iväg på små äventyr, jag är en äventyrslysten person!
Och min ivrighet och expreticse(stavas det så?) inom området har gjort att jag hittat biljetter som är upp till 500:- billigare än med andra bolag och det tycker jag faktiskt är riktigt bra! (Cred till mig själv)
500:- kan man ha när man väl är på resmålet.. right? Hell Yes!!

Med min skarpa näsa så har jag hittat en weekend:
 * Två nätter på hotell, frukost och tur och retur med flyg till Madrid för 858:-/pers
* New york manhattan flyg inklusive boende 4 nätter 4.300:- (Då vanligtvis biljetten med flyg kostar 4.500:-)
* London Flyg tur och retur med boende mitt i centrala london, picadilly, oxford street. frukost 3 nätter 1447:

Är det inte shyssta priser or what!!?

Kommentarer
Postat av: Sanni

åh New York! jag vill, jag vill, jag vill!!! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback