Låshår på klämmor

puddingpastej och limedroppen:

Det kan väl ändå inte vara bättre? det måste ju se fruktansvärt oäkta ut.
det är ju inte så det hinner "smälta in" i ditt egna hår och inte lämna denna otroligt fula linjen där det går från vanligt människohår till något plastigt grejs från italien.
och att vara försiktig så inte klämmorna poppar ut?
Bläh.
Även om låshåret var drygt till och från så är jag en upplevelse rikare ;)

Nej tacka vet jag mitt vanliga hår ej plastigt och ej oformbart =)


Kommentarer
Postat av: Sanni

nä nä, klämmorna är ju små, platta (och i metall) och syns inte alls. du sätter upp en tofs av det översta håret, sen sätter du fast "tränsarna" med löshåret. jag har 3 st där bak och en på varje sida, med 2 klämmor på varje. sen är det bara att släppa ner tofsen och täcka över skiten med ditt vanliga hår, och vips så har du längre, tjockare och snyggare hår! om du stryker över håret så känns det lite bulligt, men det är inget som syns.

Postat av: Sanni

och du, det heter löshår och inte låshår hahaha ;)

2007-01-15 @ 15:48:04
URL: http://puddingpastej.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback