Lägenhets jakt

Vi har lagt ett bud på en lägenhet som vi kikat på.. tanten är depserat över att få flytta ut.. den 2FEB ska detta ske och hon vägrar ändå att acceptera vårt bud.
TROTS att det är det enda bud  hon fått så vågrar hon.
TROTS det så är hon desperat över att få flytta och grämer sig så över att ingen vill bjuda över..

Lets face facts old lady!
1) du har en gammal och ej renoverad lägenhet
2) du har ett datum då du måste flytta in i din andra lägenhet
3) du har ett omodernt kök och super gammla vitvaror
4) du får betalt för läget ej för lägenheten...

Så släpp lite på dig och ta vårt bud....

Vi la ett annat bud på en annan lägenhet som faktiskt är mycket bättre och som passar oss skit bra...
Jag hoppas innerligt vi får denna istället....
Den är billigare och jeez den är bra!!

Shizzel!!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag har en rolig, OCH SANN, historia åt dig; C ringde och sade att han har något roligt att berätta. Han hade varit i Lund idag, och träffat några vänner/bekanta från skolan; de snackar brudar, varav den ena säger; "Chrille, du måste börja träna på mitt gym! Det är en snygg tjej som jobbar där, och hon har sådan sjukt snygg häck att det är värt att börja träna där bara av den anledningen! Följ med mig till Fitness24seven på Möllan!" C blir lite ställd ett tag, tills polletten trillar ner och han utbrister; men det är ju MIN TJEJ!"
Hahaha. Döm om förvåningen från bådas sida=)

2007-01-22 @ 14:36:45
Postat av: Alexia

haha så nice! men vilka svin! inte säga något om att DU ser bra ut!! Antingen tuttar eller asses så är det ;)
Samma sak när jag jobbade på samma naattklubb som andreas. innan de visste att jag var ihop med honom var jag "sexi-alexi" haha sen när de fick reda på det avr jag bara "alex".. så hemskt haha :D

2007-01-22 @ 14:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback