Jag ser det snöar!!

LALALALALA
wiihoo det snöar!!
det STORMAR snö!
jag är överlycklig!!
behövde detta. jag hade verkligen givit upp allt hopp om att det någonsin skulle komma snö här nere i platta skåne...
Nu kommer ju stormbyarna snart.
Mina "kära" kollegor har ständigt sttit och sagt att det inte kommer att snöa här nere utan det kommer bara bli regn....
Jag har såklart trott på detta, naiv som jag är och med det blivit deppad eftersom jag ÄLSKAR snön!!!
Det är vitt vackert och hela min värld täcks av vitt bommul!
vackert va?
Det är så vackert att jag blir tårögd!!!

Medan mina arbetskamrater skäller och suckar åt mig när jag uttrycker min glädje över snön så kan jag inte annat än att rent ut sagt skita i det...

Sen att jag äntligen kan plocka fram min vita pälsmössa med matchande väska är ju en annan femma hihi... har längtat efter den dagen...

130983-180

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback