Helgens planer

FREDAG:  Sissi-San(min syster) bjuder för omväxlings skull på middag idag.. hemma hos henne. Det ska bli jätte mysigt och det blir kanske lite vin också? (thank god)
vi ska köpa hårfärg till henne, kanske köper jag något också? njae tror inte det

LÖRDAG: Emmlingen och jag ska ses igen (Rekord! två ggr på så kort tid!). hon kommer hem till mig och vi ska ner på möllan en sväng och träffa HBG gänget.. vill gärna ta med mina andra girls men vet inte hur emma ställer sig till det hon är lite blyg.... äsch vi får se vad som händer.
Är även bjuden till ystad av ett gammalt ligg haha så sjukt!
vad tror han?
Hahaha lite skrattaretande....
inte hört av sig på hur länge som helst och nu är jag ju knappast singel.... långt fucking ifrån...
hihi det är ju så tydligt vad han vill
hörde från en säker källa att han precis gjort slut med sin flickvän....
hihi lite roligt att han ringer mig då..
Lite hanky panky kanske?

lite roligt får man faktiskt ha!!!

SÖNDAG: Johanna kommer över för vi ska smycka lite. det kan vara nyttigt för mig för jag behöver onekligen en putt i röven haha :D.......

Kommentarer
Postat av: Mannen

Ska nita den j**eln som försöker!!!

2007-02-01 @ 12:58:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback