Halsbränna & Spontan inköp

Jag har suttit med en äcklig och dryg halsbränna i snart en vecka!! sedan i tisdags satte den igång och har inte gett med sig det minsta!
Jag ska köpa Pepcid duo det första jag gör när jag slutar! måste få ett bot på detta.

Någon som har ett bra tips hur man gör för att halsbränna ska försvinna?

Sitter och kikar runt nu och resarverar en del material, jag kommer bli pank det säger jag bara!

You gotta Spend Some To Make Some.. brukar jag säga.

och även om allt kommer kosta några tusen inklusive den äckligt dyra frakten som på något sätt alltid blir den största utgiften.. GRR

En handelsresa till kina måste planeras!
behöver inte vara där så många dagar bara, det är ingen jävla semester!
åka ner med ett tomt bagage några trosor och så är jag redo!!!
med tanke på hur billigt materialet är egentligen så skulle jag tjäna flera hundralappar, nästan tusenlapp och det är helt klart värt det! Synd bara att äkta pärlor är så tunga! kommer få överslag på mitt bagage.

Någon som kan tänka sig följa med?
någon som jag kan få sno lite bagageutrymme av..
någon som vill se kina helt enkelt ;)?
För bara några dagar :D

-Hey vad gjorde du i helgen?
- Äsch, jag var i Kina Och Shoppade bara, inget speciellt du då?

hihi så fräckt!

Kommentarer
Postat av: Älskling

Baby is on, right on!!

2007-01-05 @ 12:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback