Firar Två år

A och jag firar två år idag...grattis till oss =P

jag mår alldeles för dåligt för att vara på jobb idag.

igår hade jag en sådan fruktansvärd smärta i mina armar att jag inte ens kunde bära vattenbringaren ordentligt.
jag kunde inte ligga på min högersida för det kändes som om armen skulle brytas av helt och hållet!

idag är det värre, jag har stopp i näsan, ont i huvudet, mår illa och inte har det blivit bättre i armarna...
en del påstår att det är tecken på influensa... har aldrig kännt såhär så jag vet inte =P

vi skulle på restaurang för att fira och äta gott... med min vanliga tur lär det inte bli så..

jag kommer säkerligen insjukna hårt under dagens gång och får bli utan jobb och utan restaurang....

en dag som skulle vara fullt av mys kommer resultera i en dag fullt av snorpapper och kvidande över mina jävla armar...

Funkar ZON????

Im a bitter bitch today good peolpe!


Kommentarer
Postat av: msme

Fy sjutton! Sånt där är inte roligt... Och det är så typiskt att det kommer när man har nåt speciellt på gång... Ni får fira lite mer när du blivit frisk igen.

(Och jag skulle nog köra på vanliga värktabletter istället för salva/gel, de hjälper förhoppningsvis mot huvudvärk, halsont, feber och liknande också)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback