Fick En attack

igår fick jag en riktig attack....
Jag grät och grät och grät....

Idag är jag trött, uppgiven och ledsen....

det är ingen bra dag för Alexia kan jag säga med handen på hjärtat!

om jag ska ta och vara riktigt brutalt ärlig mot mig själv... även om jag gärna inte vill....
så måste jag erkänna att jag har ingenting att glädjas åt...
visst är det hemskt att höra?

Förnärvarande har jag inget att glädjas åt
vännerna lyser med sin frånvaro
pojkvännen är exalterad över sitt jobb och glömmer helt bort mig.
jag kan fråga saker och få svaret: va? vad sa du jag lyssnade inte...

kul att öppna upp sitt hjärta för någon som "inte lyssnar"...

nej jag får väl lägga det på lager.. såsom med allt annat

en vacker dag smäller det väl för någon ynka detalj.... *suck*

Måtte det bli bättre snart?

Jag blev inte ens glad över att jag fått mina kläder som jag beställt

jag vet att ni kommer att fasa över mig när jag berättar detta...
tycka att jag är onormal och undra vad som är fel på mig...

jag har inte ens öppnat mitt paket ännu!!!!
det ligger där och bara stirrar på mig!

i vanliga fall är jag den som ni ser dyka ner i förpackningen och slita loss både papper och plast för att komma åt godsakerna... men ikke


Kommentarer
Postat av: Miia

KRAMAR o hoppas hon mår bättre

Postat av: Sandra

Men hörrududu, det där lät allvarligt!!
Om inte du kastar dig över paketet..hmms. Drastiska åtgärder måste tas. Hänga med mig ikväll?
Kanske kan jag kasta bort C ur lägenheten så du får mysa med mig och mina babycats i afton!! Hör av dig om du vill / inte har något annat inplanerat!

2007-01-26 @ 12:08:04
Postat av: Alexia

Du är så snäll!! synd att min syster bokat upp mig. vi ska käka god middag idag. hon bjuder för omväxlingens skull =) haha. hur ser det annars ut i helgen?

2007-01-26 @ 13:38:57
URL: http://critic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback