Ett Herrans liv

Igår rullade den efterlängtade stripen där filip och fredrik intervjuar vårt blonda våp från bollnäs..
Victoria silvstedt
Den fråga som ekade mest i mitt huvud under hela programmet var:
- HUR FAN kan man byta dialekt helt och hållet och börja bryta på amerikanska när man bara bott i usa i
6-7år!!??
och hur smart är man när man bortförklarar det med att det är lättare att säga det på engelska för vi har så himla långa ord i sverige???

Jag kanske var trött
jag kanske ha dålig humor
jag kanske är lätt road

Men när Filip & Fredrik klädde ut sig till bacon & ägg och gick runt på kändis jakt i stockholm så kunde jag inte hjälpa att skratta!
Fredrik som ständigt läckte ut ägg runt hela södermalm och fick ständigt lappa ihop sin kostym

och när Filip presenterade sig för babsan som Acon & Bägg.. haha då brast det för mig totalt. jag rullade runt i sängen som om jag fått kramp och skrattade (det är sant)
ACON & BÄGG fattar ni!!?? han skulle ju sagt BACON & ÄGG
Och det tycker jag var så jäkla roligt. hur de hela tidne upprepade det tills Filip fattade vad han sagt för något haha.

När A kom hem sent på kvällen så skrattade jag där jag låg i sängen och skulle sova.
Han frågade vad det var och jag svarade
ACON & BÄGG
sen garvade jag läppen av mig och han frågade inte mer om det
(jo det gjorde han, men jag orkade inte berätta)


Jag skrattar fortfarande och det har nog gjort min dag lite roligare.

130983-138

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej din gaaaam! Har du frågat Andreas om träningskortet? De vill ha ett svar snarast, innan någon annan tar det istället. Finns gott om biffar här som vill träna gratis, tydligen=) Kram!/S

2007-01-09 @ 13:49:44
Postat av: Sanni

acon & bägg hahaha! skitkul ju, och jag har inte ens sett det :) måste kolla när reprisen går.

Postat av: Alexia

reprisen går på fredag 20:00 hihi. helt klart värt att se

2007-01-11 @ 07:28:13
URL: http://critic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback