.

På fredag ska jag ut till mina föräldrar och gå ut med vovven och vara med mamma.
då kommer jag även att lägga in bilderna som jag så länge "tjatat" om.
kul va?
njae kanske inte men något för mig att göra i.a.f =)

Igår så vaknade jag av att Doris Day satt utanför dörren till sovrummet och flåsade.
-ohh en hårboll (tänkte jag och frustade till snyftandes)
-FFLLÅSSS, VÄS
-DORIS!!!! (Hoppas att mitt skrik avskräcker henne)
Inte då! den stora finalen kommer efter allt flåsande och väsande och visst fan var den en hårboll.
Efter några sekunder hör jag hur det kraffsas där ute.
Hur någon försöker dölja sina spår på trägolvet
*suck* tänker jag och undrar vad fan hon håller på med.
inser hon inte att det inte GÅR att täcka över!?!?!?
tydligen inte.

Igår fick jag svart på vitt om vem det är som städnigt gömmer mina fluffiga vantar och mina halsdukar.
Jag trodde det var Nahla från början eftersom hon ständigt plockar på sig små gosedjur och "ammar" dem och sjunger (ja, faktiskt sjunger) för dem.
Det var doris, där kommer hon spatserandes med min ena vante i munnen.
hoppar upp på plattformen (ja vårt vardagsrum är upphöjt) och släpper den där
Springer iväg och hämtar en till och släpper den på samma ställe.
Inte undra på att jag springer runt som en galning hemma när jag är på väg till jobb och letar eftet varntar och halsduk, svär och har mig när doris gömmer mina saker bakom fotöljer och soffor..

Vad ska hon med dem till?




Min pappa läggs in för operation idag 15:00
har inte pratat med honom sedan "den dagen" jag borde nog ringa och önska lycka till


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback