.

Det är jenny som slutar... så ni vet =)


I lördags så solade jag och det gav mig nada.. rören var skit dåliga och hade jag betalatr själv hade jag gjort uppror!!
Jag är faktiskt ganska tillfreds med solariet där.. det är den enda solariumen som inte gör en rivstart och blinkar och sätter igång. Här låter det bara som om man slår på en strömbrytare. *KLICK* och så är det igång...
Passar mig och min räddsla utmärkt!

Är ovanligt uppbokad i veckan... trevligt... får se hur mycket som håller i sig... och hur många som avbokar haha.. det blir lätt en del sådant när veckan startar... how come? jadu, det är det ingen som vet....

Nu ska jag planera inför 2-års dagen med A spännande... *orka*

S&C var hemma hos oss igår.. killarna lirade tv-spel och tjejerna satt inne i sovrummet och glodde film och pratade tjejsnack... dte var jätte mysigt och det känns skönt att kunna klicka så bra med någon! känns som om jag och S är lika i allt vi tycker och tänker... och jag kan berätta saker för henne.. sådant som jag gärna inte berättar annars.. utan att hon dömmer, ser ner på eller tycker att jag är löjlig.... det känns skönt och att hon har haft det liknande gör att hon förstår...
Man ser på en person när denna lyssnar och det gör verkligen hon.... skönt


Vilket sentimentalt dravvel!
Nu ska jag ta mig i kragen och titta på mina favorbloggar...


Kommentarer
Postat av: Sandra

Du får inte skriva sådana sentimentala saker när jag är ett östrogenvrak!!! Jag blir alldeles tårögd. Jag säger bara "detsamma", så vet du=)

2007-01-22 @ 14:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback