Enchiladas och Snopphistorier.

Vilken underbar rubrik måste ni tänka!
Såhär var det att igår så gjorde jag enchiladas och bjöd över min kära syster på mat.
Vi satt och åt skrattade och snackade skit, såsom bara hon och jag kan.. två systrar. det är alltid lika roligt och mysigt. Vi kom in på Snoppar av någon anledning. vi berättade båda historier om våra gammla pojkvänner, ragg, blottare och några av våra vänners historier.
Och alla har vi väl varit med om någon snopp hit och dit?

om inte i sexuella sammanhang så kanske ni stött på någon som jag. när man är på väg ut ur badrummet på en fest, hos en kompis, där det mest är folk som du inte känner och så trycker någon helt plötsligt tryckt in dig på toan igen när du är på väg ut. låst och sen dragit ner byxorna och släppt ut "draggen"!!
Vad gör man i ett sådant ögonblick?
Du måste ju inse att du tampas med en blottare, en full sådan..(VAD VILL HAN?) 
Du måste tänka ut en strategi, han blockerar ju dörren.
Eller så gör du som jag, trycker fram ett litet "neee" och så bara trycker du dig förbi honom upp mot kaklet och sen visch, Snabbt ut!
Efteråt tyckte jag i.a.f att jag var lite fräck bara sagt nej sådär kaxigt. men det var nog inte så kaxigt nej utan det var nog lite mesigare neee, ungefär som när du känner en jätte ångestattack komma "ohh nej ohh nej".  förstår ni?

Annika berättade att hennes kopis varit med om en WC-anka.
Jag ställde mig frågande och sa
- vad fan är en WC-anka och fick upp en massa funderingar i huvudet
*är det en kille som använder mycket WC-anka?
* är det en sorts vibrator?
Mina tankar flödade iväg men annika förklarade snabbt att det var "fjongen" som såg ut som en WC anka haha kan ni tänka Er? stackare...
130983-130

Jag gick vidare i det roliga ämnet och berättade att min första kärlek hade riktigt dålig intimhygien.. det luktade "fjong" genom hans jeans. förstår ni? GENOM JEANSEN, vet ni hur tjockt och tåligt jeanstyg är!!??
förstår ni då att att det inte var så kul!?
När man ligger i knät framför tvn och ögonen tåras men man vill inte vara oförskämd för man har adirg varit med någon annan tidigare och man vet inte om det ska lukta så....
haha jag kan inte annat än skratta nu men usch haha det var rätt jobbigt..


Så nu har jag delat med mig lite spännande va?
 Att hon inte skäms tänker ni.. men vad fan!

Lighten Up Bitches hihi, det är inte så att jag ger ut några namn, telefonnummer eller adresser.
och det är knappast så att killen i fråga skulle trilla in här och bli ledsen.
Jag kan dock dela ut mig av det utan att få några skuldkänslor, han kallade mig hora för att jag inte ville gå på en konsert.. Wierdo! för att jag (knappt myndig) inte ville gå på en konsert för att man känner att man inte har råd och därigenom bli klassad som prostituerad, hur tänker han?!
Och tydligen så har det satt djupa spår eftersom jag fortfarande kommer ihåg det efter alla dessa år huuhu
Äsch lite skuldkänslor har jag kaske men jag ska inte vara så mesig! mitt nyårslöfte..

Nu ska jag kolla hotell i miami inför sommarens semester...

Hola (ungefär)

Kommentarer
Postat av: msme

Kanske man skulle kunna attackera blottaren med wc-anka (rengöringsmedlet alltså)? Eller iaf toalettborsten..? =)

Postat av: Babe

Han var ett riktigt ass som bör ha spöstraff! haha

2007-01-05 @ 12:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback