En Lördagskväll utöver det vanliga

I lördags så hade jag bokat biljetter till oss kvinnor i familen.
Jag
syster
moster
mamma

vi skulle käka på restaurang och sedan gå på bio.

Jag och syster bestämde oss för att ses hemma hos henne en sväng innan och dricka lite vin oh snacka skit.
Jag köpte med lite chips och gott som vi skulle ha till bion...
vi hade trevligt och efter ett tag var det dax att gå...

Vi gick till restaurangen och mötte upp mammsen och moster...
Vi åt gott och sedan rullade vi därifrån.. bokstavligt talat...
Jag höll på att explodera.

Inne på resturangen sa jag till min syster att jag tycker det är mysigt att vi kommit varandra så pass mycket närmre nu när jag blivit äldre (Hon flyttade hemifrån tidigt)..
då säger min syster:
- Är du full?
Vilket jävla slag i ansiktet!
tack för den!
inte nog med att man helt plötsligt ångrar allt man sa nu känner man sig dum också..
jag är fan inte full jag drack KNAPPT 1½ GLAS hemma hos henne... hur lättpåverkad tror hon att jag är?!!

screw it.. aldrig att jag kommer kläcka ur mig något som kommer från hjärtat igen.. på ett tag..
så störigt att säga så.... fan


BTW vi såg Göta Anal (Läs Göta Kanal)
(Det var mammas val och eftersom det var hennes fribiljetter så sa man inte emot)
Den var helt ok. lite som sällskapsresan. inget jag själv skulle välja att se på bio dock..

130983-173

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback