Efterfrågan stiger

Nu kom det ut en Tjej från Public avdelningen och sa att hon ryktats om att jag gör fina smycken. Hon hade sett ett smycke jag gjort på en av tjejerna i receptionen och frågade var hon köpt det. stolt hade hon sagt att: det har Alexia gjort själv Hon säljer smycken.
Och vipps så stod hon brevid mig och sa att hon gärna ville att jag skulle ta med mig mina smycken och visa upp dem här för tjejerna.

Everybody loves jewlery right?

Jaja jag ska lägga upp bilder, flå't för att jag glömmer

Men nu känner jag att sterssen kommer krypandes. först och främst ska jag göra smycken för att fylla glasmonter i sussies butik sen ska jag även göra smycken så jag har att ta med på jobb. aj aj...
det är fruktansvärt kul men jag får se till att få fingrarna loss...

Jag insåg precis att jag visst måste skaffa ett kontantkort där folk akn kontakta mig ang mina smycken och där jag kan svara:
-Välkommen till Alexia-Design
- Alexia-Design, det är Namn

vad ska man svara? vad tycker ni? jag kanske till och med borde anlita oss själva till att agera telefonister haha. vilka stora drömmar jag har haha.

Men med tanke på att efterfrågan är större nu än för två år sedan då jag redan sålde till butik
 (läs nagelstudio) så nu känns det som att det blir lite "snowball effect" och att det nästan blir lavinartat. jag tycker det är kul och ska se till att beställa hem mängder med material hihi :D
Ska in på olika sidor nu, brukar beställa från kina & bali.
ska se vad de har för något inne nu.
Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: Miia

Du...jag fyller på måndag *blink*

Postat av: c.c

Alexia-Design, det är Namn
tycker jag låter najs!!!

2007-01-04 @ 17:02:56
URL: http://devilinprada.blogg.se
Postat av: msme

Kul att folk vill köpa dina smycken! Och jag vill gärna se bild. =)

2007-01-04 @ 23:54:12
URL: http://msme.blogg.se
Postat av: Anonym

Luktar lite inköp på gång, kan behövas hehe! Kyss

2007-01-05 @ 12:34:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback