Dagens Planer

Jobb till 17:00
Lunch med min mystery lunchdejt!!
det ni!!!!

träning 19:00

Hem duscha och försöka spendera tid med andreas innan jag somnar...
han jobbade hela helgen...

Igår så vågade jag inte mig ut i stormen... jag kikade i vår frys och insåg ganska snabbt att jag inte har ork till att ställa mig och laga en massa.. bläää

Jag byltsade på mig jacka efter jacka och gick ut.. det blåste ju inte alls så farligt då.. köpte mig en pizza..
åt upp hela (för ovanlighetens skull)
Lämnar ni också ALLTID kanterna??
örk, bara torrt bröd ju.. skulle jag vilja ha torrt bröd hade jag kunnat kika i skafferiet!!

Godis fanns självklart kvar sedan gårdagens bio... Damn!!

Det viskade på mig från väskan

"Come play with us" ja ni känner väl alla igen det från the shining?

Smaka mig

Mmmm vi är så goda

Här är allt du tycker om

Kom igen nu!!!

VAR FAN BLIR DU AV!!???

Som ni förstår så föll jag!!
Pladask!!!

Jag har träning idag!! det blir plus, minus, noll.. sådeså!!!

130983-174


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback