Bad Hair Day!

För ett tag sedan hade jag hårförlängningar.
I mitt redan lagom långt hår bestämde jag mig för att det skulle bli ännu längre.
Ner till svanken eller "röv långt" som en kompis kallade det...
I.a.f så var det ju väldigt vackert och jag njöt varje sekund, förutom när man skulle tvätta det för det var ett onekligen ett helvete!!!!

Det hör inte till saken egentligen.
Första gången jag fick isatt mina testar så satt de så himla löst efter att ha varit på ett toabesök och självklart speglat mig lite och spatserat fram och tillbaka med mitt nya hår så går jag ut och tillbaka till min plats.

efter bara några minuter så kommer vår projektledare till mig och håller i vad som mest kan beskrivas som en hårtuff som någon dragit ur avloppet.
ni vet sådanna stora äckliga hårsamlingar??
(Alla får dem försök inte spela svår nu!!)
Hon håller den på en meters avstånd och går fram till mig och fnissar något i stil med
-Jag tror denna är din?
Jag vill helst sjunka igenom marken men tar snällt emot den långa hårtussen och stoppar snabbt ner den i en av mina lådor.
Stirrar sint på lådan och tänker
- Vafan kunde du inte bara sitta i håret för!?
Varför var du tvungen att göra såhär mot mig!?
Hämden är ljuv!!!

Så efter några minuters av tryckande på mina testar så de satt ordentligt (trodde jag), så jag skulle slippa denna pinsamhet igen så fortsatte arbetet.

130983-154


Kommentarer
Postat av: Sanni

bättre med löshår. sitter där det sitter när det ska sitta och bara att ta ur när du inte vill ha det! :) billigare oxå..

Postat av: Anonym

Håller med puddingpastej! Löshår med klämmor bästa påhitt hittills!

2007-01-12 @ 17:32:44
URL: http://limedroppen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback