Always And forever MENS

Nu hade jag precis mens igen... I EN MÅNAD!!!!!!!!!!
Förstår ni en hel jävla månad!!!????...
Jag tror jag smäller av.
Visst jag var helt med på att jag skulle få lite blödningar hit och dit, då och då.. för att det sen helt skulle upphöra!!
FINE... fucking jävla FINE  (ja jag får lov att svära!!)
men det jag inte gick med på var att jag skulle ha blödningar ända fram till den dagen då jag förväntades min nästa mens!!!!!!
Gode gud!!!
och det är ingen vanlig mens
hell no varför skulle jag berikas med det??!!
Det är lixom lite fjutte fjutt som kommer...
Pytte, pytte lite från "time To time"....

så man går där och undrar vad som händer!?
Vad ska jag göra?

Jag måste ringa min barnmorska!
fråga henne om hon själv tycker om att ha mens två månader i streck!?
(det är inte två månader ännu men jag tar för givet att det aldrig tar slut)

Det är en stor skillnad gentemot mina annars 3 dagars mens...jävla skillnad.. mummel, mummel..

Jaha ja.. vad ska jag skriva?

Tack och lov för att jag sluppit mensvärk och det ena med det andra...
130983-181

Måste ringa henne och höra ifall detta är normalt....

Kommentarer
Postat av: Miia

Bytt p-medel???


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback