Alexias Insammling

Inför USA 2007 så krävs det att jag har lite money.
För att vara helt korrekt nästan 30.000:-
Det är inte så mycket boendet och bil-hyran som kostar (Man måste ha bil i los angeles!)
utan det är den satans flygbiljetten!!
Runt 8,000:- kommer den landa på och med tanke på att USA höjer sina skatter så kommer den väl inte bli billigare än så *suck*
When in rome säger man ju och jag tycke rom det ordspråket.
Det betyder alltså att man MÅSTE  åka på sightseeing
* Universal studios
* Home of the stars
*walk of fame (som förvisso är gratis)
m.m
För övrigt i Los angeles så måste man ju åka till deras stora shopping gallerior och alla som känner mig rätt vet att jag kommer vara tungt lastad när jag tar mig ut därifrån
man måste även styra kossan ner mot Malibu
Muscle Beach
Ta en skridsko tur på venice beach
Laguna beach
måste ju ses!!
Man måste ju ner till San diego Zoo och bara strosa runt.
San fransisco Alcatraz måste också upplevas!!!!!!!!!!!!!!!

Utöver det så ska vi ju vara 3dagar i Las Vegas och där behövs det ju också pengar.
Till att spela främst (måste ju skapa det där beroendet alla pratar så vilt om haha)
Sen får man ju lägga undan lite pengar till bröllopet.

Hahah ni är alla bjudna ;)

I vilket fall som helst så blir det en jäkla massa pengar som ska sparas inför resan!!!
HELP HELP!!
jag Erkänner att jag är väldigt handlingskraftig och minst sagt uppfinningsrik (hehe) men just nu står det helt stilla... jag hittade 1 krona i min jackficka den åkte direkt i spargrisen men jag kan väl inte gå runt och hoppas att jag ska hitta 30,000, 1 kronor i min jackficka heller?
Eller? hmmm.. kanske kan vara en ide att överlåta min resa åt ödet?
njae kanske inte ändå....

Jag får se till att ge Sussie mina smycken någon gång så hon kan sälja dem i butiken!
det är det enda sättet jag kan se mig tjäna extra pengar på...
Just det en tjej på jobb ville att jag skulle ta med dem..
Hepp.. sätta sig på produktions bandet igen...
Taskigt läge att jag för tillfället inte har någon inspiration ALLS!


Inte hjälpte det att jag precis köpte kläder för 2230:- phew tur att jag ska lämna tillbaka en hel del!
Alexia ligger kvar i gammla spår och beställde nästan ALLA kläderna i för stora strl... muscle beach here i come! wiihoo man blir överlycklig när man gått ner så pass i vikt wiihooo bitches :D

130983-184

Kommentarer
Postat av: Giganten ;)

Det kommer verkligen bli en kanon semester, riktigt riktigt bra. Längtar! =)

2007-02-01 @ 12:39:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback