toalett bestyr

Där jag jobbar så har vi en luftrenare på var toalett.
Denna Doftar/luktar mint.
och vi pratar inte mint som i arftereight lite sådär lagom mint utan det luktar i princip som om man klev rätt in i wrigleys tuggumi fabrik!!!
och det är ju sååååå tydligt vad man gjort när man går in på en sådan toalett!*
Och visst täcks den äckliga doften av mintlukten men ska ska väl inte kvävas på kuppen?
Tydligen, jag gick in på en toa och där hade någon antagligen sprutat ihjäl sig. jag gick in och gick ut direkt kollade på de andra dörrarna som ourligt nog var upptagna.
tog ett djupt andetag och gick in... in i dimman..

Fan! nu luktar hela jag toalett doftare.. örk!!!

Minty Fresh!

*man har bajsat.. ya heard me.. alla känsliga titta bort!

Kommentarer
Postat av: Baby

Det värsta är att kommer man till en sån toalett så håller man andan och går in. När man sen är färdig så går man ut, då står det någon där och väntar på ledig toalett. Och så går denne in efter en och undra då vem denna tror har sprutlackerat och sedan sprutat doftrengörare för att dölja doften ;) Kiss

2007-02-14 @ 10:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback