Snuvad

inte nog med att jag inte fick blommor på min 20års dag trots att alla andra som fyllde år inann och efter fick blommor men inte jag som fyllde jämnt. och nu när jag varit här i ett år så får man heller inget igenkännande.. skrämmande. men folk som gifter sig (I detta fall så var det inget stort bröllop) eller när folk gör ditten och datten så överöses alla med blommor...

Hmm det får mig verkligen att känna mig uppskattad.

Blev faktiskt riktigt nedstämd...

De sa att de glömde mig på min födelsedag...

Känner mig bortglömd...

Hepp...

Kommentarer
Postat av: Sanni

Jag fick inte heller ett piss på min födelsedag, varken första eller andra gången jag fyllde när jag jobbade där. ALLA andra fick men inte jag! Däremot köpte jag glass till alla, men det ångrade jag ju sen.. Skitställe!

Postat av: Alexia

ja det är helt sjukt!!! varför får ALLA andra men inte vi? skumt..

2007-02-14 @ 09:44:45
URL: http://critic.blogg.se
Postat av: Baby

De är riktiga svein. taskigt!! Mycket.. Kisses

2007-02-14 @ 10:27:38
Postat av: Anonym

fick inget iheller varken när jag jobbat där 1 eller 2 eller 3 år inte heller när jag fyllde år:o( då fick jag bjuda på tårtor istället!!!

2007-02-16 @ 17:58:48
URL: http://limedroppen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback