Snål pojkvän

A är riktigt angelägen om att flytta men han vil absolut inte lägga några pengar.
Ursäkta mitt uttryck men hur FAN ska det gå till!!??

Nu har vi hittat en lägenhet som jag nämnde sist som är precis i vår smak och hela söndagen gick åt till att plara hur de skulle se ut och liknande.
Vi la ett bud och redan där började han snåla han ville lägga 145.000:- under priset! jag försökte förklara för honom att en lägenhet av den kalibern och på det läget oftast har ett utropspris på 1,295.000:- och ändå så ville han knappt lägga en miljon.
Jag skrattade åt honom och önskade honom fortsatt lycka till i vår hyresrätt...

Hon tackade nej till vårt bud och jag sa att vi kunde lägga dte begärda, efter att vi rustat upp den så kommer den avar värt det vanliga priset
efter en massa gnäll från hans sida så insåg han logiken och nu har han förmodligen lagt ett bud....

Det är ALLTID han som strular!!!!!!!!!!
jag kan inte i min vildaste fantasi förstå hur man kan vaar så jävla benägen om att flytta och ändå inte vilja spendera ett enda öre! jag blir arg så jag blir tokig!!! rrrahhhhh!!!!!!!

tänk bara hur mycket den kommer att vara värd sen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback