SM i telefoni, champagne och avslut

Händer en hel del saker idag på jobb....
Jennie avslutar sin tjänst här och beger sig vidare mot något som endast kan beskrivas som en stort steg i rätt riktining! grattis!
lova att hålla kontakten okay!?

Igår så vann apoteket/iss teleoffice SM i telefoni!! wihooo... två utsända från jobb för att mottaga pris och även driftchef befann sig i stockholm...
Idag är lyckan total och vår vanligtvis urtrista arbetsplats har fått sig en ansiktslyftning med ballonger och serpentin!

Det bjuds på fin prinsesstårta och döm om min förvåning när glaset jag svepte inte alls var Pommac utan riktigt CHAMPAGNE.
Så nu sitter man på sin arbetspats... en bit tårta och ett glas champagne....

Jag känner mig iaktagen av mina andra kollegor...

Screw em! bjuds det så bjuds det....
Alla andra gör det ju! jag ska inte avra sämre
Äsch.. Ro hit hela flaskan!
I NEED IT!!

*klunk*.......
*hick*......
*skål för tusan!*.......

130983-185



*Ta mitt inlägg med en nypa salt.
Jag är inte direkt den som uppmuntrar alkohol på arbetsplats.
Jag är inte den som uppmuntrar alkohol överhuvudtaget*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback