Övrigt idag

Det har varit kaos hela dagen!
Jag cyklade i snöstormen till jobb... självmords kandidat som jag är och blev väl halvt påkörd och den jävla blåsten drog in mig i alla drivor... samt den underbara piskande snön som föll... Wunderbar!
Åkte Hemifrån med smink dök upp osminkad! nice!

Det har dessutom varit hälften av våra ansällda blivit insnöade och sjuka så vi är gravt underbemannade idag vilket betyder att alla måste sitta i allas köer.. nästan.. så det skriks tvärsöver hela lokalen och dt ringer i telefonen. rä det inte till våra egna så är det på mobiler.. högt som tusan är det i.a.f vilket gör att man inte hör sin kund och måste höja ljusnivån tills man får tinitus...
Denna dagen har helt enkelt inte medfört något bra hitintills =)..

Efter jobb ska jag iväg och klippa mig och hälsa på A's föräldrar som kom hem från indien igår.
Jag vet att det ligger en Sari och väntar på mig som maggan köpt =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback