Monday!

Här kommer min Helg-genomgång som jag lovade i fredags.

Lördag:
vi åkte upp till höör för att fira min mammas födelsedag. hela släkten var där oh det blev som vanligt god mat och god efterätt. på kvällen så köpte jag och A en film som vi kikade på. jag tvättade lite och vi käkade chips och godis RRAHH kalorier!! i love!! vi var faktiskt ute och gick en Rask promenad i hela 40min.. sådeså!! och ingen känsel hade man i varken tår eller lår när man kom upp.

Söndag:
A
fyllde hela 24år och vi åkte ut i stan för att han skulle få välja sin födelsedagsdpresent. han hittade lite hantlar, dvd fimer, träningsgrejer och en bok så var han nöjd. vi åt god mat och jag gjorde marängswiss till honom. vi var så mätta så vi mådde illa.. på riktigt. Champagnen korkades upp och vi konstaterade att den inte var så god men vi drack hela ändå. Vi åkte på 3 lgh visningar och blev så kära i en så den ska vi lägga ett bud återigen.. nu ska vi bara se till att få vår egen super snygga (im gonna miss it  jävla much) 4 i 2:a hand.. vi får se hur det går.

Idag är det måndag vilket betyder träning... bra, bra... om 3min är det lunch för min del... vi ses sen!

Kommentarer
Postat av: Sanni

kan du inte skicka länken till den lägenheten? vill se!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback