Lista

Här kommer några listor.

Veckan som gått:

Måndag:
*Träning(Normal)
*Tittade på lägenhet som inte var intressant. otroligt skum mäklare som inte kunde sluta tjata om sina trisslotter som han hade i fickan för skojs skull och en gång så hann han inte skrapa innan utgångsdatumet.

Tisdag:
*1 år på mitt jobb
*Hjälpte min moster att sätta upp en tavla (Huh? ja det var faktiskt en stor "matt tavla"

Onsdag:
*Träning(Avancerad)
*Köpte alla hjärtans dag present till A
*Skickade massa gulliga sms och mms till folk
*Hårinpackning

Torsdag:
*Träning med Sanni (låg)
*Sola 16min
* Gjorde boody crub och en facial scrub

Fredag:
*Ta ett långt bubbelbad med A (Skumpan är fixad)
* Laga middag (köttfärsfyllda paprikor)
*Skicka iväg lite brev
*Se en film

Återkommer med lördags och söndags påhitt på måndag.

Så ska jag Dela ut lite priser också för olika kategorier:

Veckans Stoltaste- Jag över mig själv som gav järnet på träningen i onsdags
(Kunde knappt andas efteråt)
Veckans Snällaste- Sandra som alltid bjuder på gratis träning, sportdryck, solning och VÄNSKAP. Gratis är gott
Veckans Störigaste- Två lurviga monster som hade rivit ner min klänning på golvet och BAJSAT på den!
(Fram med vanish flaskan!)
Veckans Sjukaste- IKEA som nu bestämt sig för att sälja sitt egna vin. Undrar hur det ska gå med Ikeas tidigare rykte om saknade delar.(You never know what your gonna get)
Veckans Mest saknade- Sanni vars sällskap det var alldeles för längesedan man hade.
Veckans kåtaste- Easy Sandras katt som blivit könsmogen och nu "ber om det" inför pojkkatten.Urk

Listan blev inte alltför lång denna dag! Men nog lång för att nämna de personer som fick pris!
Jag vet, jag vet. det är EGO att utge sig själv som vinnare av pris men vafan det är Min lista
Alltså My List My Rules!

Så berätta nu!
Hur ska ni fira?

130983-201

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan!

Jag hoppas att du inte tycker detta är jobbigt men det
handlar inte om försäljning. Det jag har att erbjuda är helt gratis utan några dolda avgifter.

Du kan få allt från Dvd-boxar till presentkort på MQ, Vero Moda eller
varför inte Ikea? Eller Ps2? Eller vad sägs om en hemmabio? Helt Gratis!

Jag har gjort det och har hittills fått en sex and the city box med alla säsonger i form av en skolåda och ett Xbox!

Gå in på
GratisGenerationen och bli medlem sen behöver du bara värva 7 stycken vänner efter att du
fullgjort två gratiserbjudanden, sen kan du bara sätta dig ner och vänta på ditt Xbox eller vad du nu väljer ;)

Det funkar verkligen, Jag lovar! Jag var själv rätt skeptisk men nu är jag helt såld!

Jag önskar dig Lycka till!

Mvh
Mia

2007-02-16 @ 13:14:34
Postat av: Sanni

Vad har jag vunnit?? Hoppas det är nåt som går att äta! Eller leka med. Ett Kinderägg kanske? Jag ska fira som jag aldrig firat förut!

Sorry att jag är så tråkig nuförtiden, jag ska bjuda hem dej till en nyrenoverad lägenhet när jag är färdig, promise! Kram på dej, ha en underbar helg!

2007-02-16 @ 17:39:39
URL: http://puddingpastej.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback