Lista Del 2

Saker som ni kanske inte vet om mig fortsätter. Denna kanske inte är lika "farlig" som den första

1) När jag var liten ville jag bli reseledare men gav upp den drömmen illa kvickt när mina bästa kompis mamma sa att "det knappast var ett jobb".

2) Jag har färgat mitt hår blått men det blev grönt och folk retade mig och frågade om vi hade "koppar" i rören (eftersom då kan håret bli grönt om man är blond)

3) Jag har tagit hål i örat på min pappa med en tjock nål.

4) Jag har brännt upp en soffa (Den skulle slängas, fast man skulle nog inte eldat ändå)

5) jag har sovit under öppen himmel i energiskogen med en kompis och min mamma blev jätte orolig för vi kom hem 05:00(vi gick i sjuan)

6) När jag var liten så var jag på semester utomlands med mina föräldrar. vi var på restaurang och där fanns en massa kattungar. en kypare ledde ner mig i ett föråd för att jag skulle klappa dem. de förstavv så fort vi kom in där men han sa att om jag bara stannade där så skulle de komma fram. Kyparen gick och bakom stängde sig dörren som man bara kunde öppna från andra sidan. jag var fast. jag blev hysteriask och bildade upp en massa senarion om att jag skulle bli kidnappad och att mina föräldrar skulle glömma mig. jag sparkade och slog på den tjocka dörren. där stod en låda med champagne och jag tänkt slå isönder glasfönstret. men det kom någon och öppnade och jag var fortf helt hysterisk och rödgråten

Haha verkar som om jag levt värsta livet usch så hemskt. men vafan... that's me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback