Kul fakta om mig?!

Här är lite smått och gott som kanske inte alla visste om mig?

1) suttit som fotomodell för en klädeskatalog som lanserades i italien(min syster fixade det)

2) jag har stulit små plastpengar från skolan och sedan tryckt tuggumi och leksaker i affären med dem.

3) Jag har vält en stor bokhylla över min granne sen jagade han mig och då doppade jag hans huvud i bajs som låg på gräsmattan(p.s jag var liten då)

4) Jag har blivit påkörd av en bil som körde över min cykel på väg till skolan

5) Jag har sniffat bensin i mina yngre dagar(Vad fan tänkte jag på?! grupptryck!)

6) Åkt iväg långt bort i sverige över en dag för att träffa en kille (betydligt äldre än mig) som jag träffat på nätet, jag berättade inte för någon var jag skulle åka(Tänk om jag aldirg kommit hem igen!!?? jävla pucko. där också yngre)

*Fortsättning följer..........................................*

The list goes on men det finns väl en gräns för hur mycket en människa kan blotta sin själ åt gången?
Kom det lite som en överraskning eller är det inte speciellt förvånande?

En fråga jag ställer mig själv...
130983-188

Kommentarer
Postat av: Baby

Hade ingen aning om detta, jo, något visste jag men inte alls detta dock =) Kyss

2007-02-08 @ 13:20:49
Postat av: Sanni

INGENTING förvånar mej när det gäller dej din lilla buse ;) Jag tror nog att du sitter på många fler hemligheter, så spill it!

Postat av: Alexia

det kommer det kommer haha!

2007-02-09 @ 12:49:07
URL: http://critic.blogg.se
Postat av: Johanna

Att doppa någon i bajs är liiiite elakt, men det förvånar mig inte :P

2007-02-09 @ 19:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback