klippning

Jag klippte mig igår och jag blev nöjd. jag har lugg nu.. eller ja IGEN får jag väl säga...

VARFÖR blir håret ALLTID så jäkla livlöst när man varit hos frissan?
Det bara hänger där? som en trasa på huvudet. spelar ingen roll om du använder spray du får ändå inte upp volymen.
Håret är Antispray tills du tvättat det igen...

Igår hämtade vi micke. molly kanske får komma hem idag och då kommer hon till oss på lörda. man märker att micke saknar sin syster. han pieper mycket och är rastlös.. så är han aldirg annars.. han är en cool kille som bara tar dagen som den kommer,... stackars kille....

Var ute imorse i snön, drog på mig mina moonboots och gick ut.. det var underbart! det var folktomt och friskt!!!

Snart kommer fredagslistan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback