kattmördaren thats me!

Igår i duschen så kom jag att tänka på vad Sandra Berättat...
Hon hade nyligen badat sina små liv och det gick tydligen väldigt bra....Jämnfört med vad jag kommer berätta nu.

Vi har Doris... divan... som alltid ska ha allting vid sina fötter.. som blir sur (på riktigt) om du inte klappar henne före Nahla.... Hon gillar inte vatten... hon vrider och vänder sig i luften och FRÄSEr så man själv blir livrädd. hon river på allt hon kan få tag i och skriker. Doris är för FIN för vatten

Vi har Nahla som är den tysta som längtar efter att bli mamma(Hon bär ständigt runt på mina mjukdjur och slickar på dem) hon avskyr också vattnet fat på ett annat sätt. hon accepterar sitt öde och vrider sig inte ur mitt grepp men hon däremot höga Protester! det låter ungefär som om jag håller på att döda henne. mitt hjärta brister och jag kan inte annt än att släppa ner henne på marken igen, utan något bad.

Hur kommer det sig att de gärna hoppar upp i badkaret självmant och ofta ligge roch sover där men så fort JAG lyfter dem dit så blir de helt tokiga!?

Borde jag ha vatten i badkaret alltid? hehe


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag får komma över och hjälpa till; jag är numera erkänd expert på kattbad!!=)

2007-02-09 @ 12:14:13
Postat av: Alexia

haha ja det får du göra! jag behöver all hjälp jag kan få!

Postat av: Alexia

Hej, vilket fint förnamn du har ;)

2007-02-11 @ 21:03:36
URL: http://www.strangelove.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback